Trzęsie mi się łza na rzęsie

Taka mała kompilacja, bez zbędnej narracji, czyli 60 powodów…

DLACZEGO HRABINA PŁAKAŁA

1. Bo połknęłam ostatni kawałek banana, który wsadziła mi do buzi…

2. Bo w nocy jest ciemno…

3. Bo mydło sie zmydliło i zniknęło z rąk…

4. bo tato nie pozwolił jej jeść ze śmietnika starego spaghetti…( zjadła garść)

5. Bo śnieg był zimny…

6. Bo ugryzła się w palec i bolało…

7. Bo skończył się klej w sztyfcie…

8. Bo skończyła sie rolka papieru toaletowego…( innej nie chce, chce tamtą)

9. Bo ma czapkę a nie chce –  zdjąć też nie chce…

10. Bo rybka minimini poszła spać….

11. Bo ma jedną skarpetę a drugiej nie chce, (jednej też nie chce)…

12. Bo dzidziaka żuje pięść ( btw dzidziaka to nasza młodsza hrabina)

13. Bo dzidziaka już nie żuje pięści

14. Bo pada śnieg…

15. Bo nie pozwoliłam jej zabrać ze sobą z wanny na przewijak półki na kosmetyki…

16. Bo nie może iść z obcą Panią…

17. Bo na niebie jest tylko kawałek księżyca…

18. Bo nie chce iść, stać ani na ręce…

19. Bo nie może spać w kurtce…

20. Bo klocek nie mieści sie w otwór sortera

21. Bo figurki lego duplo nie trzymają się za ręce

22. Bo misiowi oklapło uszko

23. Bo lala tonie w wannie…

24. Bo kreda nie pisze po białej tablicy

25. Bo magnes nie przyczepia się do ściany

26. Bo naklejka się klei do palca

27. Bo farba brudzi ręce

28. Bo nie może spać nago

29. Bo sito ma dziury…

30. Bo wieje wiatr…

31. Bo Mikołaj nie przychodzi codziennie

32. Bo nie może wejść do telewizora

33. Bo kartonowy pociag nie jedzie

34. Bo postacie z bajki jej nie słuchają…

35. Bo nie zmieściła się do budy z kartonu.

36. Bo mój but spada z jej nogi.

37. Bo nie może złapać pary.

38. Bo bańki mydlane nie są wieczne.

39. Bo nie wolno jej dotykać, ani do niej mówić

40. Bo jest błoto, a ona go nie chce.

41. Bo się obudziła w środku nocy i chce oglądać myszkę Miki…

42. Bo w wannie jest tyle zabawek, że nie może sie ruszać ( zabawek ruszać też nie można).

43. Bo nie może zjeść kostki do zmywarki.

44. Bo gołąb odleciał…

45. Bo nie mogę dać jej konia.

46. Bo nie umie latać, a się stara.

47. Bo nie może wyjść przez okno.

48. Bo nie pozwoliłam jej podnieść psiej kupy z chodnika.

49. Bo biedronka nie współpracowała …

50. Bo nie może skoczyć z mostu do jeziora pełnego kaczek.

51. Bo nie może wsadzić psu palca w oko.

52. Bo dotknęłam klamki przed nią.

53. Bo kaczka zjadła jej chleb.

54. Bo koza nie chce zjeść suchego liścia.

55. Bo nie mieści się do klatki królika.

56. Bo kot nie chce być koniem.

57. Bo koń jest większy niż myślała. 😱

58. Bo samolot zostawił ślad na jej niebie.

59. Bo nie może prowadzić samochodu.

60. Bo nie może iść nago do sklepu.

Autor: matkahrabiny

Pracuję, bloguję i opiekuję sie dwiema hrabinami, dzięki którym każdy dzień jest wspaniałą przygodą. Wszystkie teksty zamieszczone na tej stronie są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione

9 thoughts on “Trzęsie mi się łza na rzęsie”

  1. O Matko! 😀 Czeka mnie wiele, wiele pięknych momentów! Spodziewałam się, że macierzyństwo będzie wyzwaniem ale teraz trochę zaczynam się bać 😉 u nas dopiero za chwilę pierwsze urodziny – ale widzę, że zabawa dopiero się zacznie!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

