WYZWANIE #SUPERMAMA

Przyjmuję wyzwanie! Dziękuję za wyróżnienie i możliwość wzięcia udziału w zabawie, jestem zaszczycona i wzruszona jednocześnie.  Mama Migotka oraz niupki rzuciły mi rękawicę ( sprawiając tym samym wielką radość). Jak? W ramach akcji #SuperMama zostałam nominowana do napisania 10 powodów dzięki, którym uważam się za SUPER MAMĘ, no to zapnijcie pasy kochani.

  1. ZMĘCZENIE nie jest dla mnie żadną wymówką. Tak kochani, od kiedy jestem mamą naprawdę ciężko jest mnie powalić na twarz. Nawet po nieprzespanej nocy poprawiam koronę i jadę dalej.

kangaroo tired

2. KREATYWNOŚĆ  ostatni raz byłam tak kreatywna w liceum, już zapomniałam jak to jest zjeżdżać na ślizgawce, śpiewać na ulicy, leżeć na chodniku, malować kredą po murach. Uwielbiam bawić się z moimi dziećmi i nigdy im nie odmawiam. Pozwalam na kreatywny bałagan.

paint-splatter-2224800_640

3. BLISKOŚĆ czasami myślę, że jeżeli będziemy jeszcze bliżej to nasze ciała stopią się w jedno. Dzieci lubią i potrzebują tej bliskości a ja oddaję im całą siebie wraz z czasem, który mam.

female-koala-and-her-baby-1332217_640_resized_20170515_044255225

4. ZABAWA, podczas zabawy w chowanego pozwalam się znaleźć i udaję, że jestem zaskoczona. Podobnie gdy bawimy się w dzikiego lwa i ukrywam się pod kocem udając, że umieram ze strachu przed drapieżcą. Piję niewidzialna herbatę i ganiam za królikami, których nikt nigdy nie widział.

watching giraffe

5. EMPATIA i DIALOG, zawsze staram się wczuć w sytuację, będąc świadomym rodzicem, wiem, że dziecko to nie mały dorosły. Rozmawiam, tłumaczę, i znów rozmawiam, przepraszam gdy popełnię błąd.

kocham

6. MÓWIĘ NIE, staram się określać swoim dzieciom jak daleko mogą się posunąć. Dbając o ich bezpieczeństwo – wiem kiedy powiedzieć STOP.

sign-1732791_640

7. MÓWIĘ TAK, staram się jak najczęściej mówić tak, jestem zawsze otwarta na ich potrzeby, pragnę pokazać im świat z najpiękniejszej strony. Czwartek w sukni balowej – czemu nie?!.

yes-2076813_640

8. DBAM O SIEBIE I RODZINĘ z każdym dniem idzie mi coraz lepiej, od kiedy jestem mamą czytam o zdrowych produktach, rozróżniam jarmuż od pokrzywy co nie jest wcale takie oczywiste, ograniczam cukier i węglowodany, ćwiczę, nie palę ( tak paliłam wcześniej), czytam skład na opakowaniach. W moim domu pojawiły się owoce i warzywa.

watermelon-846357_640

9. WZRUSZAM SIĘ, od kiedy mam dzieci bardzo emocjonalnie podchodzę do tematu macierzyństwa i wychowania, reklamy allegro powodują zatrzymanie akcji serca. SMSy z dopiskiem #pomagam w  okresie przedświąteczny mogłyby mnie zrujnować finansowo gdyby nie pan M.

twins-1628843_640

10. ZMIANA PRIORYTETÓW, dzieci, pan M i ja tworzymy rodzinę, jesteśmy najważniejsi, wpieramy się i działamy jednym frontem, uczymy się siebie i bycia ze sobą. Nie wyobrażam sobie w tej chwili, że kogoś mogłoby zabraknąć.

zoo-692673_640

Uff udało mi się poklepać się po ramieniu, jak widzicie kochani Bieszczady czekają a mnie tam nadal nie ma – i to jest mierzalny dowód mojej supermamowości. To nie koniec zabawy. Chwilo trwaj, każda z nas potrzebuje miłych słów. Niech dobro leci w świat. DO DALSZEJ ZABAWY NOMINUJĘ :

młodamamapisze

konfabuła

paniminiaturowa

wariacje nie zawsze na temat 

Autor: matkahrabiny

Pracuję, bloguję i opiekuję sie dwiema hrabinami, dzięki którym każdy dzień jest wspaniałą przygodą. Wszystkie teksty zamieszczone na tej stronie są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione

12 myśli w temacie “WYZWANIE #SUPERMAMA”

  1. Dobry wpis – dzieci powinny dorastac w takiej atmosferze gdzie dostają sporą dozę empatii i doświadczają, uczą się wyrażania różnych emocji, pewności siebie, skruchy. Pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

