SHARE WEEK 2017

blogger

Spotkało mnie wielkie wyróżnienie, bowiem MatkaHrabiny została zgłoszona do SHARE WEEK 2017 i to przez kogo? Przez innych blogerów!

Serce rośnie, dusza śpiewa – bo wiecie, konkurencja na rynku jest spora a ja ani copywriterem ani felietonistą nie jestem, blogerem tym bardziej, raczej człowiekiem z blogiem. Nie piszę dla pinionszków, bardziej dla WIECZNEJ chwały, a przede wszystkim po to żeby WAM zrobić dobrze.

Większość  z Was nie ma pojęcia o czym ja tu prawię, więc w wielkim skrócie rozwiewam waszą konsternację. Nie zamykajcie strony bo za chwile podam wam na tacy moje ULUBIONE blogi, które WARTO czytać z wielu powodów.

Pomysłodawcą tego projektu, ojcem założycielem, koryfeuszem i kamieniem węgielnym jest znany w kręgach blogerskich ANDRZEJ TUCHOLSKI nestor  SHARE WEEK.  wykoncypował on bowiem, że gdyby tak „wziął brat brata za kamrata” w środowiskach blogerskim i wbrew zwyczajom polecił swoim czytelnikom innych BLOGERÓW – tak zgadza się POLECIŁ, ZAREKOMENDOWAŁ, SKOMPLEMENTOWAŁ twórczość innych blogerów, w szczególności takich, którzy są dla niego ważni nie ze względu na poczytność bloga czy statystyki a – uwaga – TREŚĆ jaką się dzielą. Tym sposobem WY poznajecie DOBRE BLOGI, jakościowe treści a my możemy się zafunflować z innymi blogerami, felietonistami, youtuberami, vlogerami i całą masą innych ludzi, którzy robią DLA WAS Internety.

Zatem do rzeczy. W ciągu ostatnich kilku miesięcy miałam zaszczyt poznać mnóstwo blogów, wielu influencerów, youtuberów, vlogerów  – wybór kilku najważniejszych dla mnie, nie był prosty.

Moje TOP 3

  1. Wariacjeniezawszenatemat – uwielbiam, z wielu powodów- sarkazm, ironia, heheszki. Kobieta jest dowcipna, utalentowana, zabawna, inteligentna i przeczytam wszystko co napisze. Nawet instrukcja obsługi koparki w jej wydaniu będzie interesująca. Love it!
  2. Dizajnuch – blog faceta, takiego z jajami. Czytając Dizajnucha zawsze mam rogala na twarzy. Odkryłam gościa niedawno i wypełnił moje życie uśmiechem. Gorrrąco polecam facetom i facetkom.
  3. Wymagające – Blog, który często opisuje moją codzienność, widziałam jak powstaje i codziennie obserwuje jak rośnie w siłę. Profesjonalny , merytoryczny, pomocny a przede wszystkim POTRZEBNY.

O Matko! Ale ja mam jeszcze tyyyle blogów do zarekomendowania. O to moje WYRÓŻNIONE blogaski, które również POLECAM – ZAGLĄDNIJCIE, POCZYTAJCIE!

Instamatki – Blog parentingowy, moją ulubienica jest Marta, kobieta, od której ciepło emanuje w każdym napisanym słowie, mama karmiąca, mama kochająca, żona i blogerka a ponadto robi mega fajne zdjęcia. Ma dar przelewania emocji na papier i kliszę.

Mockobiet – świetna inicjatywa, mam zaszczyt przebywać w znamienitym towarzystwie ,  wszystko dzięki kobiecie  z wielką PASJĄ. Dziękuję!

Dobrezielsko – blog kulinarny o tematyce WEGE – again, nie jestem weganką ale zaglądam tam z radością bo WSZYSTKO jest przepyszne i zdrowe, przez same czytanie czuje się lepiej.

Runoholic – Blog o bieganiu –  i co, że ja nie biegam ( jeszcze). Muszę wyróżnić tego gościa bo dzięki niemu ruszyłam tyłek z kanapy, ma w sobie tyle radości – zaraża pasją do sportu.  Chwała mu za to.

Bookendorfina , rudymspojrzeniem – zanim kupisz książkę – odwiedź bloga i sprawdź rzetelną recenzję.

My Home rules – blog lifestylowo parentingowy, zabawny i  ciekawy, po sąsiedzku tematycznie więc jakbym nie mogła napomknąć 😉

Janina Daily – uwielbiam Janinę w każdym calu o każdej godzinie, uwielbiam jej adoptowane foki i ciastka na wykładach, Janiny nie można nie kochać.

Miniaturowa – to blog wspaniałej kobiety, mamy, od której powinniśmy się uczyć radości życia. To jedyny blog poruszający tematykę niepełnosprawności i macierzyństwa na jaki trafiłam. Jest wyjątkowy, jest ważny, jest potrzebny innym kobietom.

Blogów jest bardzo dużo, ciężko podjąć decyzję i wszystkie wypisać. Mój mózg tego nie ogarnia. Was zostawiam z blogami bliskimi memu sercu.

Zachęcam WAS do wpisywania w komentarzach swoich list blogerów, blogów, vlogerów, podcastów, influencerów, instagramowych guru i you tuberów, których waszym zdaniem warto czytać, oglądać, obserwować. Dajcie czadu.

Autor: matkahrabiny

Pracuję, bloguję i opiekuję sie dwiema hrabinami, dzięki którym każdy dzień jest wspaniałą przygodą. Wszystkie teksty zamieszczone na tej stronie są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione

29 thoughts on “SHARE WEEK 2017”

  1. Z całego Twojego zestawienia znam tylko Miniaturową. Reszta jest mi zupełnie obca. Ale właśnie za to lubię ShareWeek, bo poznaje strony, o których istnieniu nie miałam pojęcia. I oczywiście gratuluje Twojego wyróżnienia. To miłe, gdy inni blogerzy polecają właśnie nasze strony 😉

    Polubione przez 1 osoba

  2. Matko Hrabiny, razem z Wariacjami zawsze mnie wprawicie w dobry nastrój. A teraz mi Dobre Zielsko jeszcze bardzo urosło! Cieszę się, że moje przepisy Ci się podobają. Pozdrawiam znad wegańskiej pizzy na razowym cieście, która przed chwilą wyszła z piekarnika. ❤

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

