Matkobazgrolnik

Jest. Dla was – od nas. Matkobazgrolnik czyli zbiór zadań z komentarzem – jak urodzić i nie zwariować.

Oferta specjalna. Ściągnij ebook za CAŁKOWITĄ DARMOCHĘ i wykorzystaj ćwiczenia szyte na miarę każdej matki. Dołącz do ELITARNEGO grona zrelaksowanych.

Efekty już po trzech ćwiczeniach* ( w tym przynajmniej jedno z alkoholem). Ściągnij lub przeglądaj online! Zasługujesz na więcej!  Jeśli podoba ci się MATKOBAZGROLNIK napisz nam na fejsbusiu czy ćwiczyłaś 😉

 

Autor: matkahrabiny

Pracuję, bloguję i opiekuję sie dwiema hrabinami, dzięki którym każdy dzień jest wspaniałą przygodą. Wszystkie teksty zamieszczone na tej stronie są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione

9 thoughts on “Matkobazgrolnik”

  1. Ojejku, ćwiczenie z alkoholem? Ja jestem zagorzałą abstynentką. 🙂 Choć wina zamierzam napić się od czasu do czasu, gdy przestanę karmić – dla zdrowia. Ale za to kolorowanki bardzo przypadły mi do gustu. 😀 Zwłaszcza z kotletem i pupą nielubianej znajomej. 😉

    Polubienie

  2. Naprawdę genialne 😀 Genialne w swej prostocie, a przy tym naprawdę poprawia humor, odstresowuje i pozwala nabrać dystansu do życia matki:)
    P.S. Czasem się zastanawiam czy na każdej stronie nie powinno być miejsca na kieliszek wina 😀

    Polubienie

Skomentuj

