A ty? Którym Muminkiem jesteś?

Obraz: John Everett Millais, Mariana
Testy na Facebooku – robicie je? 

Ja się przyznaję bez bicia,  czasami je robię, są jak czipsy – zaczniesz i nie potrafisz sobie odmówić kolejnego, aż nie zobaczysz dna. W dni gdy szaleństwo przejmuje nade mną kontrolę i doprowadza mnie do kliknięcia w ikonkę „którym Muminkiem jesteś” wiem, że na Muminku się nie skończy….Zaczynasz od „co oznacza twoje imię” i po godzinie zamiast ŻYĆ to robisz kolejny absurdalny test z serii  ” jaki kolor do ciebie pasuje„, ” poznaj swoje dawno, dawno temu„, „na osobę jakiej narodowości wyglądasz 😂” lub ” kim byłeś w przeszłości„, wszystko po to, żeby dowiedzieć się, że twoje imię oznacza zwycięstwo, gwiazdy przepowiadają ci sławę, miłość i fortuna nigdy Cię nie opuszczą, a twoją największą wadą jest przebojowość . Chciałam się dumnie podzielić informacją, że według ostatniego testu z facebooka moim talentem jest ( werble proszę) zwinność. Ci z was, którzy mnie znają osobiście i widzieli moje kocie ruchy w akcji, zapewne wyją ze śmiechu gdyż jest kilka cech, które mogłyby mnie opisać – „gadatliwość„, „skromność” 😉 nawet „obłość” bym zrozumiała… ale ZWINNOŚĆ przy moim imieniu to wręcz oksymoron.

Nie jest to jednak pierwszy raz, gdy ja i słowo ZWINNOŚĆ stajemy ze sobą twarzą w twarz. W drugiej klasie podstawówki, kolega Michał napisał mi Walentynkę  ” Magdalenka jest zwinna jak sarenka” – jeszcze wtedy nie wiedziałam, że zapamiętam ją do końca życia bo to będzie jedyna prawdziwa Walentynka jaką dostanę – miała wypukłą naklejkę przedstawiającą Rogasia z doliny Roztoki, a wierzcie mi w 1992 roku taka naklejka to było coś. Tak więc życie zatoczyło krąg i teraz facebook utwierdza mnie w mojej lisiej zwinności niczym Michał z 2b. Thank you facebook…

Wpadnij na FACEBOOK

Autor: matkahrabiny

Pracuję, bloguję i opiekuję sie dwiema hrabinami, dzięki którym każdy dzień jest wspaniałą przygodą. Wszystkie teksty zamieszczone na tej stronie są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione

7 myśli w temacie “A ty? Którym Muminkiem jesteś?”

  1. Nie znoszę łańcuszków, „pomocy” za lajki, oszukanych konkursów z wypasionymi nagrodami, ale te testy są tak głupie, że aż śmieszne 😉 I naprawdę, również biję się w pierś, ale zdarza mi się je robić, choć, gdy do tego się przyznaję oblewam się rumieńcem wstydu 😉 Masz rację, jak chipsy.

    Polubienie

Skomentuj

