​Fakty, które mnie zaskoczyły w ubiegłym tygodniu – Wiedzieliście???!

Przeciętny czterolatek zadanie 450 pytań dziennie – ja już się nie mogę doczekać, wygląda na to , że muszę się nauczycie szybko mówić bo grozi mi udzielanie odpowiedzi na 900 pytań dziennie.
Przeciętny człowiek potrzebuje 7 minut żeby zasnąć – ja totalnie, nie jestem w tej średniej… analizuję właśnie proces usypiania no i tak jest godzina 22.30 mój małżonek oznajmia, że idzie spać – obraca się na bok i po 7 minutach śpi – tutaj uwaga ON jest w tej średniej populacji, która usypia po zamknięciu powiek. Ja W tym czasie informuję, że( uwaga)  „idę spać” i faktycznie idę….. zaryglować drzwi, potem zmywam makijaż, nakładam krem, myję zęby, idę do kuchni, pakuje zmywarkę, resztę domywam ręcznie, ścieram blaty, zmieniam worek w śmieciach, zamiatam podłogę w kuchni, gotuje wodę, szykuje butelki z mlekiem na noc, zalewam termos, idę do dzieci do pokoju i je przykrywam, otulam, głaszcze i całuje na dobranoc, zabieram z ich pokoju brudne butelki, kubki, pieluchy, mokre ręczniki z kąpieli, podnoszę z podłogi kilka zabawek wychodząc jeszcze raz sprawdzam drzwi, idę do sypialni łypię okiem na drugorodną, szykuje sobie wodę na noc, ubieram piżamę i kładę się do łóżka. Jest godzina 24.00. I gdzie te 7 minut

Z pośród niewielkiej grupy ludzi, którzy potrafią ruszać uszami ja znajduję się w jeszcze mniejszej mniejszości bowiem tylko 1/3 z pośród tych wybrańców potrafi ruszać tylko jednym uchem-  wiedziałam, że jestem wyjątkowa. Chyba zamieszczę tą informację w swoim CV, headhunterzy będą się o mnie bić…
Wszystkie bakterie jakie znajdują się w ludzkim ciele ważą 2 kg !!!! no i wiadomo, że od teraz jeśli ktoś się mnie zapyta ile ważę to bez bakterii podam – taka waga netto :-p
Długi pocałunek jest bardziej higieniczny niż żucie gumy ponieważ normalizuje poziom kwasów w jamie ustnej – wiecie co teraz trzeba robić po jedzeniu ;-D
Uderzając głowa w ścianę tracimy 150 kcal na godzinę… no i to jest ćwiczenie dla wytrwałych co ważne można je robić z dzieckiem na ręku i generalnie nawet z dwójka na ręku można….
Nie można kichać z otwartymi oczami – tutaj proponuje udział w badaniu, zostawiam wam wolną rękę co do przebiegu, nie biorę odpowiedzialności za efekty uboczne natomiast z chęcią zgarnę wasze wnioski. Ja jestem akurat przeziębiona więc będę ćwiczyć.
Szybciej umrzemy z braku snu niż z głodu. Śmierć z powodu całkowitej bezsenności nastąpi po 10 dniach, podczas gdy śmierć z głodu dopadnie nas dopiero po kilku tygodniach. Nie musze chyba niczego dodawać do tej informacji… sama często balansuje na krawędzi życia i śmierci.

Wpadnij na FACEBOOK

Autor: matkahrabiny

Pracuję, bloguję i opiekuję sie dwiema hrabinami, dzięki którym każdy dzień jest wspaniałą przygodą. Wszystkie teksty zamieszczone na tej stronie są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione

6 myśli w temacie “​Fakty, które mnie zaskoczyły w ubiegłym tygodniu – Wiedzieliście???!”

Skomentuj

