Grzech obżarstwa

Obraz: Auguste Toulmouche, Idylla Popołudnie, 1874

Tydzień przygotowań minął.  W tym roku podjęłam konkretne kroki żeby zapobiec kompulsywnemu obżarstwu związanemu z oczywistym faktem, że JEST ŻARCIE. Mianowicie zakupiłam sobie za ciasne spodnie. Żeby w ogóle wbić się w za ciasne spodnie, zakupiłam również majtki Bridget Jones– wiecie jakie te po pachy, które maja mi spłaszczyć brzuch tak bardzo, że na plecach wyjdzie mi garb. No to właśnie mam, noszę na wdechu. Święta 1:0 dla Matki… albowiem zaczęło się skromnie prawie dietetycznie bo uszka z barszczem, krokiecik, potem trochę pofolgowałam bo weszła sałatka – taka polska sałatka z toną majonezu mniam … no i dalej nie pamiętam bo wpadłam w amok i jadłam już wszystko co wpadło mi w ręce w pewnym momencie się opamiętałam bo nie wiele brakowało a zjadłabym również ozdoby ze stołu. Święta łącznie 2 dni. 48 godzin bez przerw na trawienie. Wieczorami doprawiam domowym likierem no a keksik, który wciągnęłam nosem do latte to miał tyle bakalii, że zakwalifikowałam go do dziennej porcji owoców. A jak wam mijają dni rozpusty dla żołądka? Tylko, mi nie piszcie, że u was króluje sałatka z jarmużu i muffiny z fasoli ;-p  


Autor: matkahrabiny

Pracuję, bloguję i opiekuję sie dwiema hrabinami, dzięki którym każdy dzień jest wspaniałą przygodą. Wszystkie teksty zamieszczone na tej stronie są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione

4 thoughts on “Grzech obżarstwa”

  1. U mnie gaci Bridget nie było, bo nie zdążyłam kupić ;-). Obżarstwa jakby w tym roku mniej, bo wiecznie z dzieckiem wisiałam i jak mi ktoś jedzenia pod nos nie podał, to nie jadłam :-D. Zapamiętam na przyszłość, żeby przed świętami sprawić sobie małego ssaka 😉

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

